Autor Wątek: Tiger Explorer I-generacji - znane problemy  (Przeczytany 44999 razy)

Offline biblo

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 2 857
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Tiger Explorer - znane problemy
« Odpowiedź #90 dnia: 06 Marca 2021, 11:40:39 »
Ale z kontekstu wynika, że Greg ma Explorera I-gen., a tam jedynym "ślimakiem" do regulacji jest dłoń właściciela odkręcająca/przykręcająca stosowne śruby... A właściciela "smaruje się" w inny sposób...   ha/o
Pozdrawiam,
Jacek
_______________________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650A V-Strom|TEx XC + Honda Forza 350|

Offline Kamil_007

  • Klakier
  • ***
  • Wiadomości: 180
  • Opinia +0/-0
  • Tekst ten to tekst osobisty
  • Motocykl: 1200 Explorer
  • Miejscowość: Marki/Warszawa
Odp: Tiger Explorer I-generacji - znane problemy
« Odpowiedź #91 dnia: 10 Października 2024, 20:29:04 »
Apropos tempomatu to wg mojej instrukcji zakres przy jakim działa to 49 do 160 (Eksplorer 2012/13).
No powiem, że jak jechałem ok. górnej granicy, włączyłem tempomat, chciałem sprawdzić ile pójdzie i ustawiałem
więcej (wcześniej nie znając limitu) to przekraczając 160 złapałem shimmy... fart, że to autostrada niemiecka i pusto było...
Co do samej shimy to ta pojawiła się tylko przy górnej max granicy i zaraz tempomat sam się wyłączył. Co nie zmienia faktu, że to były dłuuuuuuugie 2 sekundy (chyba to były dwie) 🫤 Potem już nie sprawdzałem, czy przy więcej jak 150 problem się ponawia bo nie ukrywam, że wcześniejsza sytuacja mnie troszkę zniechęciła do wszelkich testów. Dalszą drogę jechałem bez tempomatu bez przeszkód przekraczając 170.
Pozdrawiam, Kamil.

Tajger jest Tajger, kóń jakich mało.