Autor Wątek: Szyba  (Przeczytany 48240 razy)

Offline gomez

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Opinia +0/-0
  • Miejscowość: warszawa
Odp: Szyba
« Odpowiedź #60 dnia: 07 Lutego 2016, 20:14:35 »
Fajnie fajnie. Cieszę się że jesteś zadowolony. A to moja maszynka juz ubrana w szybę i wydech ;)
You are not allowed to view links. Register or Login

Offline ODKRYWCA

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 1 418
  • Opinia +0/-0
Odp: Szyba
« Odpowiedź #61 dnia: 08 Lutego 2016, 17:31:56 »
Kozacko wygląda.

Offline ital

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 1 586
  • Opinia +1/-0
  • Motocykl: 1200 GT EXPLORER
  • Miejscowość: Zielona Góra
Odp: Szyba
« Odpowiedź #62 dnia: 08 Lutego 2016, 17:36:36 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Fajnie fajnie. Cieszę się że jesteś zadowolony. A to moja maszynka juz ubrana w szybę i wydech ;)
You are not allowed to view links. Register or Login

A co to za osłona silnika???
Triumph Tiger 1200 GT PRO Explorer
Gmole Triumph Kufry Lone Rider
Garmin ZUMO XT Skid Plate Triumph

Offline gomez

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Opinia +0/-0
  • Miejscowość: warszawa
Odp: Szyba
« Odpowiedź #63 dnia: 08 Lutego 2016, 19:02:45 »
siemanko osłona silnika givi , leo vince sbk evo 2 z db kilerem kupiony na ebay de . w euro. na pln wyszlo 1200 z przesyłką .  motocykl jest zaje...sty. i juz nigdy na sporta nie wsiadam :)   a i tysiącaami latałem. wystarczy :)  i w terenie tiger 800 daje radę. czekam tylko na podwyższenie kierownicy bo mi brakuje troszkę ze by plecy na stojąco wyprostować :)

Offline intruz

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 300
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 800 XC/XCx
  • Miejscowość: Lębork
Odp: Szyba
« Odpowiedź #64 dnia: 24 Kwietnia 2016, 10:14:20 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Deal z Gomezem poszedł sprawnie.



Pawel, możesz napisać jaka jest różnica z tą wyższą regulowaną szybą?  Zastanawiam się czy nie zmienić na taką, ja mam 176 wzrostu i przy tej krótkiej oryginalnej brakuje mi kilku centymetrów do lepszej ochrony przed wiatrem.

Może ktoś jeszcze może się wypowiedzieć czy warto założyć tą wyższą regulowana szybę  Triumpha  czy celowac w którąś omawiana powyżej.
« Ostatnia zmiana: 24 Kwietnia 2016, 12:25:07 wysłana przez intruz »
LS 650 > VS1400 > XL1200C > FLSTN > WR250R > XT660R > TT 800 XCx > AJP PR7 & AT 1100 DCT

Offline braff

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Opinia +0/-0
  • Miejscowość: Uć
Odp: Szyba
« Odpowiedź #65 dnia: 25 Kwietnia 2016, 13:20:16 »
intruz no ja Ci powiem że ta regulowana szyba triumpha robi robotę. w sensie na pewno jest znacznie lepiej jak z oryginalną. Na długą podróż (parę tyś. km`ów) założyłem mimo wszystko deflektor (z polskiego adv factory). Przy moich 185cm i odpowiednim ustawieniu kątów (szyby i def) udało się uzyskać komfort do przelotów autostradą.  Do jazdy wkoło komina zrzucam deflektor. Inaczej w lekkim terenie szyba zaczyna dość mocno pracować.


Offline pawel

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 2 158
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: inny motocykl
  • Miejscowość: Wrocław
Odp: Szyba
« Odpowiedź #66 dnia: 25 Kwietnia 2016, 18:59:31 »
Dobrze opisany problem. Ja mam 186 cm i żeby było "cicho"  muszę się zgarbic.
Happiness is a way of travel not a destination ...

Offline intruz

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 300
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 800 XC/XCx
  • Miejscowość: Lębork
Odp: Szyba
« Odpowiedź #67 dnia: 26 Kwietnia 2016, 18:23:37 »
Dzięki panowie za odpowiedzi, cały czas waham sie pomiędzy tą wyższą Triumpha, Puig i Givi airflow.
LS 650 > VS1400 > XL1200C > FLSTN > WR250R > XT660R > TT 800 XCx > AJP PR7 & AT 1100 DCT

Offline elemeledudek

  • Klakier
  • ***
  • Wiadomości: 106
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 800
  • Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Odp: Szyba
« Odpowiedź #68 dnia: 05 Maja 2016, 08:48:49 »
Ta oryginalna owiewka w naszych Tygrysach to koszmarna lipa. Oni tego nie testują w żaden sposób? Musiałem w piatkowy wieczór nadgonić trochę kilometrów autostradą i myślałem że sie popłaczę. Osłona przed wiatrem na poziomie 0. Przy Varadero nawet nie może stawać. Trzeba będzie poczynić inwestycje bo szybsza jazda w chłodniejsze dni to lipa straszna. Dobrze że mam przyzwyczajenia z choppera i zakładam na siebie co się da :)

Offline intruz

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 300
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 800 XC/XCx
  • Miejscowość: Lębork
Odp: Szyba
« Odpowiedź #69 dnia: 05 Maja 2016, 14:26:56 »
Moim zdaniem jest to ewidentne naciąganie na kupno szyby akcesoryjnej, to samo jest z grzanymi manetkami, które powinny być w standardzie.

Ja zdecydowałem się na szybę Puig, przetestowana na trasie, różnica jest ogromna, jednak brakuje mi jeszcze odrobinę lepszej ochrony na boki, aby osłonić ramiona, co jest odczuwalne przy przelotach autostradowych.
LS 650 > VS1400 > XL1200C > FLSTN > WR250R > XT660R > TT 800 XCx > AJP PR7 & AT 1100 DCT

Offline WieRcik

  • Stary kocur
  • *****
  • Wiadomości: 1 178
  • Opinia +0/-0
  • Urodziłem się zmęczony żyję żeby odpocząć
  • Miejscowość: HoLLyCity
Odp: Szyba
« Odpowiedź #70 dnia: 07 Maja 2016, 22:35:48 »
Dodaj deflektory boczne , miałem samoróbki i elegancko zdawały egzamin później dorobiłem szybę od FJRy.
Triumph Tiger 885 T400
Triumph Sprint 955i

Offline Kaorle

  • Świeża krew
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Opinia +0/-0
  • Miejscowość: Płock
Odp: Szyba
« Odpowiedź #71 dnia: 29 Maja 2016, 16:51:39 »
Ta jest chyba nie orginalna chyba wieksza czy się myle? 

Offline Peter75

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 414
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 800 Xc
  • Miejscowość: Gdynia
Odp: Szyba
« Odpowiedź #72 dnia: 29 Maja 2016, 22:53:13 »
To jest szyba Puig.

szlachcicbartek

  • Gość
Odp: Szyba
« Odpowiedź #73 dnia: 11 Stycznia 2017, 13:11:47 »
Cześć!
Już jakiś czas temu prześledziłem całą konwersację w tym wątku i, prawdę rzekłszy nie znalazłem nic dla siebie, choć Wasze uwagi były bardzo cenne!
Wydaje mi się, że w pełni oryginalna szyba najlepiej by się spisywała, ale mnie ona się nie podoba (dziwnie wygięta z profilu). Najlepszą alternatywę znalazłem w brytyjskiej firmie Powerbronze (You are not allowed to view links. Register or Login). Podziwiałem także tą szybę w realu i jest świetnie dopasowana do wyglądu motocykla. Tylko ta cena... Inne firmy akcesoryjne, moim zdaniem, nie popisały się i ich szyby do naszego Tigera są brzydkie.
W związku z tym postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce i sam zaprojektowałem kształt deflektora do 800XC. Po procesie projektowania dogadałem się z chłopakami z firmy motoADV z Zabrza (You are not allowed to view links. Register or Login), którzy z chęcią wykonali dla mnie szybę. Możecie ją podejrzeć na załączonych zdjęciach. Na wiosnę wykonam lepsze ujęcia! Deflektor ma możliwość zmiany kąta pochylenia. Szybka ma powłokę antyrysującą.
Nie udało mi się przed zimą dokładnie jej przetestować. Na teraz mogę powiedzieć, że chroni przed wiatrem bardzo skutecznie, drgania mieszczą się na akceptowalnym poziomie a motor wygląda bardziej "wyczynowo". Powyżej 140 km/h deflektor przestaje relaksować. Cała przyjemność kosztowała 140 zł i 2 tygodnie czekania!
W razie Waszego zainteresowania służę pomocą. Firma też chętnie wykona kolejne deflektory.
Pozdrawiam!

Offline Arek

  • Top Cat
  • ****
  • Wiadomości: 437
  • Opinia +0/-0
  • Motocykl: 800
  • Miejscowość: Szamocin
Odp: Szyba
« Odpowiedź #74 dnia: 12 Stycznia 2017, 11:07:16 »
Fajny projekt tego deflektora, jedyne czego bym się obawiał, to tych mocowań do szyby z tworzywa , z tego co pamiętam na innym forum, ktoś pokazywał podobny deflektor, niestety mocowania pękały w nim po pewnym czasie.
Ale te Twoje wyglądają solidnie i mocowane są na śruby, także powinny być ok.
Arek
kawasaki er5/ suzuki bandit 600s/ dl 1000/ tiger 800